Oferty inwestycyjne

Zapytanie ofertowe na świadczenie usług ciągłych w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.

ZAPYTANIE OFERTOWE

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Samorządowy zakład budżetowy Głogowskie Obiekty Usługowe , ul. Bolesława Krzywoustego – targowisko pawilon 21, 67-200 Głogów, tel. 076 8334845, e-mail: pocczta@gou.glogow.pl

adres strony internetowej zamawiającego: www.gou.glogow.pl

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług ciągłych w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.

Rodzaj zamówienia: usługi.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ciągłych w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, odpadów niebezpiecznych, odpadów z selektywnej zbiórki w rozumieniu przepisów o odpadach, z terenów i obiektów zarządzanych przez Zamawiającego i przeznaczonych do użytku publicznego w mieście Głogowie w następujących miejscach:

  • targowisko przy ul. Bolesława Krzywoustego,
  • targowisko przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego,
  • targowisko przy ul. Saturna,
  • targowisko przy ul. Armii Krajowej.

Dostarczenie odpowiednich pojemników do zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych. Dostarczenie odpowiednich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Mycie i dezynfekcję pojemników.

Szczegółowy zakres usługi. Ilość odpadów.

Zamawiający określa jej szacunek na kolejne lata na podstawie ilości odpadów z roku 2016. Ilość odpadów zmieszanych, z wyłączeniem makulatury i folii, wynosiła 1540 m3. Ponadto zbierano selektywnie makulaturę i folię; ale w przybliżeniu stanowiły około 300 m3 , z czego 90 procent z tej ilości to była makulatura, a 10 procent folia.

Magazynowanie odpadów.

Zamawiający informuje, że magazynuje odpady w nst. pojemnikach:

  • kontenerach                  7 m3             7 szt.
  • wózkach                      1,1 m3            9 szt.
  • pojemnikach                240 l                 7 szt.

Terminy odbioru odpadów.

Wykonawca będzie odbierał odpady w godzinach od 6.00 do 15.00 wyłącznie na podstawie telefonicznego zlecenie Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem.

Częstotliwość opróżniania pojemników.

Jest zróżnicowana w zależności od targowiska i od pory roku. Orientacyjne częstotliwości odbiorów odpadów; targowisko przy ul. Bolesława Krzywoustego odbiory 2 razy w tygodniu, w sezonie letnim marzec, październik 3 pojemniki 1,1 m3, poza sezonem letnim jeden pojemniki 1,1 m3, targowisko przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego odbiory 2 razy w tygodniu, w sezonie letnim 3 kontenery 7m3, w sezonie zimowym rzadziej, w zależności od pogody, targowisko przy ul. Saturna odbiory 2 razy w tygodniu, w sezonie letnim 8 pojemników 1,1m3, w sezonie zimowym 4 pojemniki, targowisko przy ul. Armii Krajowej 1 raz w tygodniu w sezonie letnim 1 kontener 7 m3, 2 razy w miesiącu w sezonie zimowym. Pojemniki.

Wykonawca dostarczy na własny koszt odpowiednie pojemniki do zbiórki odpadów bez naliczania kosztów ich zużycia.

Rozliczanie usługi.

Wykonane usługi rozliczane będą według rzeczywistych ilości odebranych odpadów liczonych w m3, a nie według opróżnionych pojemników, na podstawie szacunku określonego przez pracownika Wykonawcy odbierającego odpady przy udziale pracownika Zamawiającego, potwierdzonego dokumentem odbioru odpadów podpisanym przez obu pracowników.

Selektywna zbiórka.

Wykonawca będzie odbierał odpady wyselekcjonowane.

Mycie i dezynfekcja pojemników.

Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji wszystkich pojemników 3 razy w roku w terminach wskazanych przez Zamawiającego w ramach świadczonej usługi. Każda następna usługa mycia i dezynfekcji powyżej 3 w roku będzie świadczona za dodatkową opłatą zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy. Czas reakcji i realizacji niniejszej usługi do 5 dni wyłączając dni wolne od pracy.

 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18 – poczynając od 01.01.2021.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 27.12.2021 W SEKRETARIACIE FIRMY LUB POCZTĄ MAILOWĄ DO GODZ. 10.00 

 

                                                                                                                      Jerzy Sztangret
                                                                                                                      Dyrektor GOU

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 grudnia 2021 10:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Karolina Walczyk
Ilość wyświetleń: 216
17 grudnia 2021 10:32 (Karolina Walczyk) - Opublikowanie dokumentu.
17 grudnia 2021 10:31 (Karolina Walczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
17 grudnia 2021 10:29 (Karolina Walczyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)